onsdag 25 juli 2012

Rackarns vilken solig o mysig dag!

Redan på morgonen hade jag bestämt mig för att det skulle bli en dag på balkongen.
men efter 10 min så gav jag upp, blir ju rastlös, så jag vattnade lite blommor en stund o provade  att lägga mig igen , och stod väl ut en kvart denna gång.
Sen gav jag upp och tog en promenad med vovvarna istället o letade älgört.Som är naturens egen ipren.Fast vi kom inte så långt då Selma fortfarande går mer på 3 ben än 4 ,och inte en älgört hitta vi:(




Mina ben är INTE så vita i verkligheten faktiskt :)

Mitt lilla paradis

Med en underbar utsikt
På dagen åkte jag o kollade till hästarna så dom  mådde bra i värmen o bland otygen och det gjorde dom
Hjärtat på väg mot vattenhålet
 På kvällen kom Sari o Janne över o fika o käkade glass med jordgubbar och så blev det en hel del snack om trafik, Sari o Rasmus emellan:)
Bla bla bla vägskylt bla bla höger regel 
 När vi åkte till hästarna för kvällskollen så hittade vi äntligen den där älgörten ,så vi plockade lite och tog med till hagen och Dun slängde sig över dom.
Dom luktar lite grann som björnklister mmmm minne :)
                                                           Solen går ner över Berga
                           Och en stackars fjäril försöker flörta med en fimp, tycker väl att filtret matchar
                                   En utav mina underbara söner RASMUS i kvällssolen




Nattinatti alla goa <3
Och i morgon börjar jakten på mina pengar och sanningen  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar