fredag 27 juli 2012

OS!

han inte med att skriva ngt igår , men det hände inte så mycket mer än att vi röjde, rensa och red en sväng.

Idag så åkte jag o janne o Sari till Örebro och var på Biltema, City gross, Media Markt , hööks och Ikea och jag lyckades bara göra av med 400 kr .Och då spendera jag det på svampar , flughuvor, en Råtta, 2 st klädvårdsrullar ( som behövs med en Kasper i familjen ) mygg gardiner och ett par ridhanskar till söta Hanna.
Janne köpte hundmat som synes :)



Inspirerad av afrikanska kvinnor kanske ?

Vi funderade ju på att sälja våran egen Duracell kanin Selma , men 79:-  lät lite 

 Sen red jag och Henrik en liten sväng och jag lovar vi var inte ute mer än en halvtimme för fy vad småbromsar det var :(
Och jag lyckades åka iväg i träskor , så jag red barfota och hade väl ca 5-10 bromsar på fötterna som hade kalas så blodet rann :(

På kvällen blev det champagne  med Sari och kolla OS invigningen JA Henrik o Janne kolla så klart också .Nu sitter vi och väntar på Sverige o väntar o väntar
Äntligen!!

Tja kompis

Och äääntligen tänder dom den förbenade facklan , vi är trötta ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar