söndag 12 februari 2012

En fullspäckad dag

Upp med tuppen, ut på hundpromenad, sen kom Jonas med hö till hästarna.Och Hjärtat ville hjälpa till såklart.Vet inte hur mycket hjälpen uppskattades dock ?:)
Sen blev det en tur i till Katrineholm, för att hämta upp Jesper och springa in på ÖB, visste precis vad jag skulle ha, men tror ni inte jag kommer ut med något helt annat, förstår inte hur det går till ?


På vägen hem får jag ett samtal av Linda som undrar om jag ska med på en ridtur , då Sandängsgänget va på tur , tyvärr kom samtalet för sent, men jag hann åtminstone träffa dom.Och det va superkul o se dom igen för nu va det länge sen.och vilket underbart väder dom va ute i.Dom måste ha haft en kanonritt.





Sara/ Mirella ,Linda /Hanni och Jasmine/ Nillsson

 Hann sen bara hem , slänga i mej en kopp kaffe , sen kom Raul o Fia, dom skulle måla baksidan utav hästarnas stall .Och jag förstår ju inte alltid vad dom skriver, men det va underbara färger o fina mönster :)
Och sen visa det sig att Fia minsann har ridit massor så hon  ska med på nästa ridtur , det ska bli kul :)

 Och bara för att samla alla, så dök Natsha o barnbarnet Arnold upp, så det va full rulle:))
Så KUL!!:)
 Grabbarnas verk !!:)
Och kunde ju inte låta bli o fota dom , när dom krälade omkring i diket för att ta kort av sitt verk :) Såg lite roligt ut .















Nu blir det soffan en stund innan det är dags att hämta Rasmus i julita som har varit hos flickvännen över helgen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar