fredag 3 augusti 2012

I akupressurens värld

Morgonen började med teori och så rackarns lätt var det inte, det var Biao o Ben och Zang och meridianer till höger o vänster .





Vi tog en lunch på joans

Denna svarta plupp ska visa var man stoppar blodflödet
 På eftermiddagen hade vi praktik och vi använde Saris hästar som försökskaniner
Här letar vi efter Gb 30
 Sen var vi ju tvugna att testa på oss själva , men nu med nålar.
Jag skratta så tårarna spruta och skrek som en gris när jag fick nålarna :)
Men jag lovar att det fungerade
Tensie får 10 st nålar för sitt onda fot

En hamna i pannan
 sari fick för sitt onda knä

Så här kul kan man ha med nålar i benet


Själv fick jag för nacke o skulderblad .Och jag fick flest nålar 12 st


På kvällen blev det grilla med alla underbara!
Cleo myser bland kuddarna

och vad jag gör , har nog ingen en aning om 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar