tisdag 26 juni 2012

Lite ditt o lite datt

 På fm va det meningen att jag skulle ta tvätten , men tack o lov så kom Selma o la sig i mitt knä, så då kunde jag putta på den sysslan till i morgon
Söta Selma
På ef/kvällen åkte jag och Henrik iväg till Natashas stall Höjen för att sätta på våran logga på transporten.

Loggan på plats :)
.
När vi kommer dit så red Natasha på sin häst Kotten och när hon väl va klar fick jag hoppa upp och prova honom för första gången . Han är hög tycker jag som rider hästar på 1,50 cm .men oj så trevlig och lyhörd
Jag på La Coste

Sen blev det att svänga förbi våra hästar, tyvärr blev det ingen ridtur idag , då kl blev för mycket .
För självklart fick väl Henrik en jourutryckning mitt upp i allt.

Men lite klimys o promenad blev det .Och Dun rör sig riktigt riktigt bra nu.Känns så skönt.Och på Torsdag ska hon få akupuktur igen av Mariette
Först kliar vi ena sidan

Och sen den andra



Fick en sådan supersöt grodprins  utav Natasha.Jag blev kär på en gång.Och det är så gulligt av henne att föra min mammas grodtradition vidare.Älskar dej Natsha <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar