torsdag 28 juni 2012

Akupunktur och ultraljudsbehandling med kanonresultat !


Behöver inte ens öppna dörren helt för att se i spegelbilden  att det kommer att bli en helt underbar dag

 På fm så solade jag o Jessica på balkongen , jag typ en kvart i taget, blir ju så rastlös av att ligga still o steka mej, men brun vill man ju bli, så  med jämna mellanrum så gick jag och tog en tvätt eller gick ett varv med trimmern.


Vid 17,00 så kom Marietta och hennes man och hon skulle göra sin andra behandling på Dun.
Som vanligt så njöt hon för fullt, fast skillnaden denna gång vara att hon nästan direkt efter blev så pigg.Gick helt ledigt , ingen tendens till stelhet i bogen .Och hon rullade för första gången sen hon blev sjuk .Och hela hon utstrålade piggelin :) Och  jag och Henrik var hur glada och imponerade som helst
Akupunktur och Ulltraljusbehandling

Denna gång tog hon andra sidan också och Dun somnar nästan
Jonas har slagit vårat hö :)
 På kvällen åkte jag och Henrik förbi hans jobbarkompis Rickard för att lämna några däck och på hemvägen så stannade vi till hos hästarna för att ta av dom flugtäckena och henrik hoppa upp på sin andra kärlek och krama henne
Kram på dej tjejen

Hjärtat undersöker som vanligt 

Hej matte :)

Min vackra själ

Och vad gör man inte för sin häst , klia klia klia

Ridskolehästarna som är på sommarbete hos grannen, dom har inte riktigt förstått att dom har semester än , utan går i rad som vanligt :)

Måne till vänster

Sol till höger

Är ju tvungen att lägga upp en bild på Rasmus underbara bonnbränna som han skaffar sig nu som arbetare på park :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar