onsdag 30 maj 2012

TRÄNING!!!!!!

Idag va en sån där seg dag igen .och idag tänkte jag igen bestämma mej för att göra INGENTING.
Men som vanligt spricker det.
Victoria min lilla ridlärare ringde o frågade ifall jag inte ville ta ett träningspass idag igen och självklart sa jag JA.
Som sagt lite seg va jag , men tänkte att vi behöver ju inte jobba häcken av oss .
Väl hos hästarna va Hjärtat lika pillrig o påhittig som vanligt och vi jobbade häcken av oss :)






Denna får du inte glömma matte och undrar hur den smakar

Om jag bara kunde få ett bra grepp om skärmen här :)
 Söta Jessica red Dun under tiden , som bara skulle skrittas idag och hon är mycket mjukare i bogen nu
Glad ryttare o trött häst
 Lektionen med Hjärtat för Victoria gick såååå rackarns bra, vi tränade halvhalter och övergångar, så när vi väl va klara o åkte hem så bestämde vi att nu ska vi sätta upp mål, så nu blir det att träna till att tävla i Lätt C .Så jävla kul .Om allt fungerar kommer det att gå så bra och om det inte gör det så kommer det åtminstone bli kul att se .

På kvällen häckade jag o Selma i fåtöljen efter promenaden i det idag något kyligare vädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar