onsdag 23 maj 2012

En varm dag!


Oj va varmt det har varit idag, har ingen riktig koll på graderna.Men svettades gjorde man.På fm så tvättade jag 7 maskiner tvätt o hängde ut och på ef så klippte underbara Rasmus häcken , det blev så fint.En liten ridtur han vi med också,  .Efter ridturen så svalka vi av hästarna , men tydligen gjorde vi inget bra jobb, då Hjärtat bestämde sig för att ta ett eget dopp i vattenhon
 Sari o jag skulle även rida hennes hästar , men den stackars krakan mådde inge bra och jag måste erkänna att det va ganska skönt för jag vet inte om jag hade orkat heller.Det som tar emot mest är allt pyssel innan man kommer iväg o speciellt i den här värmen.
Så istället tog vi oss en promenad med vovvarna i skogen tillsammans med männen , riktigt mysigt. Plockade även liljekonvaljer till min lilla mamma och har nu ställt dom på hennes plats på kakelugnen

Man kan ju undra vad dom tittar på


Puss på dej Mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar