söndag 20 maj 2012

det händer något hela tiden


Nu blev det så där igen , att det bara händer saker hela tiden ,fast det är ju hela tiden roliga saker så jag klagar absolut inte. Ja förutom Lilla Dun då :( Som har sträckt sig i bogen, men efter stretching, värmeliniment och promenader så kommer hon nog vara återställd när som helst , skönt när man kan hjälpa dom.Under tiden så tränar jag Hjärtat och det går såååå rackarns bra .Han är smart den totton o lär sig fort :) 

Plötsligt händer det verkar vara något som gäller oss, tur att man alltid har kaffe hemma.
I lördags (tror jag det va ) Så råkade en stackars bonne på punktering på sin kotransport, så jag o Kasper va kovakt under tiden som han åkte och hämta ett nytt däck.Allt gick bra o ungdjuren va lugna 




 Sen blev det en tripp till Ärnebäcksgård och Kasper hängde på och var andrepilot


 På Söndagen så var vi på Vårnäs ridskola o kollade in loppisen med Sari o Janne, hittade endast ett reflextäcke till Kasper. Men träffade mycket trevligt folk och efter det så åkte vi ner till ån med dom o vovvarna och tog oss en mjukglass .
Mjukglass leverans
 Och sen red jag Saris underbara häst Prellen
Så här högt är det ifrån hans rygg, nästan så alla ser ut som myror :)
                                                         Och sen va det våra hästars tur :)
Sari försöker fixa vattnet , det går sådär, hon anlade en liten ny sjö , som är döpt till Saris pöl
                                      Och på kvällen grilla vi o spelade spel och hade superkul
Janne o Kasper myser 

Cooola Sari :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar