torsdag 29 mars 2012

En trög dag !



Idag var det tänkt att jag skulle ha häcken full med roliga projekt, hade även en mysig lunch inbokad med Camilla som det var ett tag sen jag träffade live nu.Men lunchen blev inställd och sen blåste det halv storm , så min latstträning fick jag också ställe in , då Hjärtat blir lite stissig i blåsten.Och då det gick så otroligt fantastiskt bra sist, så vågade jag inte riktigt utmana ödet att träna honom i detta väder ,vill ju att det ska vara positivt.Men som tur är har vi ingen brådska o det känns bra. '

Så det blev en städa hallen dag mot min vilja, hittade nämligen inte nycklarna till våran bil Tecla så samtidigt som jag letade bland jackfickor o halsdukslådor , så passade jag på att städa under tiden.Hittade den till slut i min handväska av alla ställen :)
Yatzy inspekterar hallen o godkänner 

 Sen blev det lite krafsa häst i hagen, men om dom uppskatta det vet jag inte, för dom hade fullt upp med att spana in han som fixar vägen med den där superduper stora maskinen, som låter konstigt
Öhh Dun !! Tror du han kommer hit eller kommer han att hålla sig på vägen ?

Kvällsmaten består av mineraler b-vitamin , lite pro viva och en halv morot

På ef/kvällen kom Felix o Natasha o hämtade transporten , då hon ska iväg på träning i helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar