måndag 27 februari 2012

Idag så träffade jag Klara som va o gosade med sin pålle Bosse, som nu är lite till åren (tror ca 25 år.) Hon skulle ta en promenad med honom, så jag följde med upp till våra hästars hage.
Och då Hjärtat o Bosse har gått i samma hage förut så var det lite kul o kolla om dom kände igen varandra o det kändes nästan som det , för oj va dom myste o nosa på varandra :)





  Och sen presenterade Hjärtat sin fästmö Dun o jag tro Bosse blev lite avundsjuk :)

En vacker bild på tjusiga Bosse

Misse o Prellen, Saris hästar, som undrade varför dom inte fick följa med på promenaden
Sen hämtade vi upp en stackars ynklig Sari som hade gjort illa skuldran, så henne fixade jag en mitella åt och sen tog vi oss en lunch nere på byn, plankstek blev det, och det måste ha varit på typ 80-talet som jag åt det senast. Supergott var det i varje fall:) Kul att hästgrannarna hälsar på och vi kan göra saker ihop :)

1 kommentar:

  1. Hej
    Vad mysigt när gamla kompisar träffas. Bosse blir 26 år i maj
    Kram Sari

    SvaraRadera